Sådan handler du

SÅDAN HANDLER DU

For at handle på vores hjemmeside, skal du have dit betalingskort klar. Hvis du allerede sidder med vores katalog og ud fra det, ved hvad du skal bestille, kan du med fordel søge på Søgenr., der står ved varen, du ønsker at bestille. I nogle tilfælde har flere varer samme Søgenr., da det er en vare med flere varianter, vær blot opmærksom på at vælge den rigtige størrelse, farve, længde mm. i dette tilfælde.

Er du ikke så heldig at have vores katalog ved hånden og søger du en speciel vare, kan du enten søge på den i søgefeltet, eller under “produkter” slå op på vores mange kategorier. Hvis du ikke kan finde, hvad du søger, står vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig enten på tlf.nr. 32503017 eller mail: Hellers@hellers.dk

Når du har fundet en vare du ønsker, vil den enten have en grøn, rød eller gul prik.
Grøn = varen er på lager i butikken - kan sendes samme dag
Gul = varen ikke er at finde i butikken og skal bestilles hjem fra en leverandør- leveringstid 2-5 hverdage.
Rød = varen er udsolgt - leveringsdato ukendt og varen kan ikke bestilles.

Ved udsolgte varer er du naturligvis velkommen til at kontalte os via mail på hellers@hellers.dk for at høre om en forventet leveringsdato og eventuelt blive skrvet op til når produktet kommer på lager.

Hele bestillingen sendes samlet når alle varer er på lager, kan vi ikke levere hele ordren inden 5 dage vil du blive kontaktet.


1.Bestilling

Du kan bestille varer hos Hellers Yachtværft Aps året rundt og døgnet rundt.


2.Betaling

Det er muligt at betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Elektron, Mastercard, Mastercard, JCB og Diners. Betaling vil først blive trukket når din ordre er pakket og klar til afsendelse.


3.Levering

Levering varetages af PostNord. levering kan ske til din hoveddør eller den nærmeste pakkeshop.

-Ved ønske om at pakken placeres ved hoveddør, carport eller lign, noteres dette i kommentarfeltet, dog skal vi gøre opmærksom på at dette er på eget ansvar og at du hos posten skal være tilmeldt flex-levering.

-I tilfælde af at vare kan sendes i kuvert og dette ønskes er det ligeledes på eget ansvar(track&Trace ikke muligt)(Betalingen for fragt vil blive reguleret ved afsendelse), dette skrives i kommentarfeltet.

- Ved ordre der vejer over 15kg. som er maksimum, vil du blive kontaktet om indbetaling af ekstra fragt.

-Ved ordre over maksimum længde, 150cm, vil der blive tillagt ekstra fragt, dette vil du blive kontaktet om

-Ved bestilling af varer der er på lager i butik(grøn prik) kan du forvente at modtage din ordre indenfor 1-2 hverdage(Vi tager forbehold for lagerfejl)

-Ved Bestilling af varer fra fjernlager(gul prik) kan du forvente at modtage din ordre indenfor 2-4 hverdage.


3.a Levering til Grønland og EU

Pakker til Grønland og EU, sendes efter PostNord takster + 100kr i ekspeditonsgebyr.
 

3.b Levering til øvrig udland

Pakker til lande uden for EU snedes efter gældende takster udenfor EU og der pålægges gebyr for tolddokument


4. Priser

Alle Priser er inkl. 25% moms og er i DKK. - varer kan komme fra mange leverandører men vi finder altid den billigste mulige pris. -Vi tager forbehold for fejl, prisændringer, udsolgte varer og ændringer på produkter.


5. Reklamationsret

Med mindre andet er aftalt, ydes der garanti ifølge købeloven på produkter købt hos Hellers Yachtværft ApS.

Skulle noget mod forventning gå i stykker skal varen sendes retur og det skal så vidt muligt være i original emballage og med alt tilbehør. Desuden skal en kopi af fakturaen samt en fejlbeskrivelse vedlægges.

Viser det sig at varen ikke er i stykker, eller at fejlen ikke kan påvises ud fra kundens fejlbeskrivelse, vil varen blive returneret. Kunden vil derefter blive faktureret 250 kr. inkl. moms til dækning af arbejdsløn. Derudover faktureres også porto og efterkravsgebyr dækkende den aktuelle vares vægt.

Hvis der konstateres fejl, repareres varen eller ombyttes, og sendes uden leveringsomkostninger tilbage til kunden.


6. Returnering af varer (Fortrydelsesret)

I følge E-handelsloven er der 14 dages returret på varer købt på vores e-shop. En kopi af fakturaen samt en fejlbeskrivelse skal vedlægges. Kunden betaler portoomkostningerne.

Trustpilot

 

Åbningstider: Mandag-Fredag kl. 10.00-17.30, Lørdag kl. 10.00-15.00, Søn- & helligdage lukket